مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-25سياسي

بزرگداشت دکتر قره یاضی در حاشیه کنگره زراعت و اصلاح نباتات


در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات با حضور اساتید دانشگاهی و اعضای انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات، مراسم یادبود دکتر قره یاضی برپا شد.

- در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات با حضور اساتید دانشگاهی و اعضای انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات، مراسم یادبود دکتر قره یاضی برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه هفدهمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران که از امروز سه شنبه 5 بهمن ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرده است، مراسم یادبود پرفسور بهزاد قره یاضی برگزار شد.

در این مراسم دکتر منصور امیدی رییس انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مرحوم دکتر قره یاضی را دانشمندی خستگی ناپذیر توصیف کرد که به روز بودن، ایجاد اعتماد در جوان و فعال بودن در عرصه های علمی را از ویژگی های بارز وی نام برد.

امیدی، با تاکید بر اینکه دکتر قره یاضی در ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه علم بیوتکنولوژی کشاورزی در کشور بسیار تلاش کرد، ادامه داد: وی بسیار در گسترش انجمن های علمی تلاش کرد و معتقد بود گسترش این نهادها موجب توسعه گفتمان و تبادل نظر میان اساتید و دانشجویان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت دکتر قره یاضی در حاشیه کنگره زراعت و اصلاح نباتات

بزرگداشت دکتر قره یاضی در حاشیه کنگره زراعت و اصلاح نباتات