مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-25سياسي

سخنگوی دولت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نشده است


همانطور که بارها اعلام شده موضوع توافق موقت در دستور کار جمهوری اسلامی ایران نیست و تیم مذاکره کننده متمرکز بر رفع تحریم های ظالمانه بصورت پایدار و مطمئن است.

- همانطور که بارها اعلام شده موضوع توافق موقت در دستور کار جمهوری اسلامی ایران نیست و تیم مذاکره کننده متمرکز بر رفع تحریم های ظالمانه بصورت پایدار و مطمئن است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه درخواست مذاکره از سوی آمریکا بارها مطرح شده، تاکید کرد که هیچ گونه مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در ابتدای نشست خبری هفتگی با نمایندگان رسانه ها با اشاره به سفر رییس جمهوری به روسیه اظهار کرد: در امتداد سیاست توسعه متوازن روابط بین المللی با کشورهای جهان با اولویت قراردادن کشورهای همسایه و منطقه ای که در حوزه اقتصادی از اولویت بیشتری برخوردارند پس از سفر رییس جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان رییس جمهور سفری به روسیه داشتند.

سفر رییس جمهور به روسیه پربار بود وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی که بیش از 700 نفر کشته در روز در روسیه وجود داشت شرایط برای برگزاری سفر مساعد نبود، اما طرفین به دلیل برنامه ریزی قبلی و تاکید بر اهداف و جلوگیری از تاخیر رسیدن به نتایج، این گونه تدبیر کردند که پروتکل ها را مبتنی بر حفظ احترام متقابل انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نشده است

سخنگوی دولت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نشده است