مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-25سياسي

سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد


معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: وظیفه شرکت مخابرات ایران، ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و جامعه بوده و با توجه به وجود تخصص و امکانات مورد نیاز مخاطبان در شرکت مخابرات ایران، - این مهم قابل دست یابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، داوود زارعیان در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل مخابرات منطقه زنجان، اظهار کرد: نیازهای ارتباطی مخاطبان شرکت مخابرات باید در زمینه های ارتباطی تلفن ثابت، ADSL ،FTTH ، VDSL .

برطرف شود و این یکی از وظایف ایجاد تحول در عرصه ارتباطات خواهد بود و ضروری است که این اتفاق مهم به زودی آغاز شود.

در ادامه این مراسم، مروت علی میری سیاهی در سخنانی، از اعتماد مدیرعامل و اعضای هییت مدیره شرکت مخابرات ایران قدردانی کرد و گفت: در طول مدت حضور به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان مورد حمایت بودم و از خداوند منان سعادت و بهروزی را برای همه همکاران خواهانم.

حبیب الله شبستانی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه زنجان نیز با قدردانی از اعتماد مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: امیدواریم با تکیه بر تعهد و تخصص همکاران مخابرات منطقه زنجان بتوانیم به اهداف شرکت مخابرات ایران در استان زنجان دست یابیم و بتوانیم در امر توسعه ارتباطات و بالا بردن شاخص های ارتباطی گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد

سرپرست مخابرات منطقه زنجان معرفی شد