مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-25بين الملل

گشت مشترک جنگنده های روسی و سوری، اسراییل را نگران کرده است


یک رسانه عبری از نگرانی شدید صهیونیست ها نسبت به گشت زنی مشترک دوشنبه جنگنده های روسیه و سوریه در بلندی های اشغالی جولان پرده برداشت.

- یک رسانه عبری از نگرانی شدید صهیونیست ها نسبت به گشت زنی مشترک دوشنبه جنگنده های روسیه و سوریه در بلندی های اشغالی جولان پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت فاش کرد که گشت زنی مشترک دوشنبه جنگنده های روسیه و سوریه در حریم هوایی سوریه و به ویژه در بلندی های اشغالی جولان صهیونیست ها را به شدت نگران کرده است.

این روزنامه نوشت: اسراییل نگران است که انجام این پروازهای مشترک بیانگر هدف روسیه برای کاهش حاشیه مانور نظامی ارتش اسراییل در سوریه باشد.

طبق این گزارش، برآوردهای غالب در تل آویو حاکی از آن است که انجام گشت های هوایی مشترک ارتش روسیه و ارتش سوریه، به منظور خنثی کردن تمایل احتمالی اسراییل به استفاده از شرایط جوی بهبود یافته و انجام حملات در عمق سوریه را صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است؛ ارزیابی محافل رسمی اسراییل این است که این اقدام و طرح روسیه، ممکن است درچارچوب پیام های بازدارندگی متقابل میان مسکو و واشنگتن در پی تشدید تنش میان آنها درباره اوکراین قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت مشترک جنگنده های روسی و سوری، اسراییل را نگران کرده است

گشت مشترک جنگنده های روسی و سوری، اسراییل را نگران کرده است