مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-25سياسي

تصمیم دولت احیای واحد های تعطیل و نیمه تعطیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در سفر یک روزه به مشهد ضمن دیدار با مسئولان استانی، - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: احیا و راه اندازی واحد های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از جمله برنامه های دولت در نهضت احیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در سفر یک روزه به مشهد ضمن دیدار با مسئولان استانی، از واحد های تولیدی تعطیل شده در حاشیه شهر مشهد بازدید کرد.

مدنی در حاشیه بازدید از یک واحد تعطیل شده تولید رب گوجه فرنگی به خبرنگاران گفت: بر اساس آمار اکنون در حوزه واحد های بخش های مختلف معدنی، کشاورزی و صنعتی بیش از 30 هزار واحد تعطیل شده و راکد داریم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برخی از این واحد ها ممکن است قابل احیا نباشند، اما دست کم 20 تا 25 درصد قابل احیا هستند که در قالب نهضت احیا برای بازگرداندن آن ها به چرخه تولید تلاش می کنیم.

وی اظهار کرد: مساله مهمی که اکنون کشور درگیر آن است تعطیلی بخشی از واحد های صنعتی است که قابلیت احیا و بازگشت به چرخه تولید را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دولت احیای واحد های تعطیل و نیمه تعطیل است

تصمیم دولت احیای واحد های تعطیل و نیمه تعطیل است