مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-25سياسي

معرفی نامزدهای جوایز عکس خیام/مشارکت 56 کشور


دبیر جشنواره بین المللی عکس خیام از مشارکت 1340 عکاس از 56 کشور در نهمین دوره جشنواره خبر داد و گفت: ارزیابی آثار این دوره با حضور داوران مطرح از 10 کشور از پنج قاره انجام و نامزدهای جوایز در بخش های مختلف معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، علی سامعی با اشاره به اینکه در نهمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام، مشارکت بالایی ثبت شده است، اظهار کرد: داورانی از ایران، اسپانیا، ترکیه، آفریقای جنوبی، یونان، لوکزامبورگ، آمریکا، اندونزی، عمان و استرالیا در این دوره به عنوان داور در بخش های مختلف حضور داشتند.

وی تصریح کرد: بر این اساس کار داوری آغاز و اسامی نامزدهای جوایز در بخش های مختلف نیز مشخص شد که در سایت جشنواره به نشانی www.

khayyam.

photo اعلام شده است.

نماینده فیاپ در ایران اظهار کرد: نامزدهای جوایز از 24 کشور ایران، آلمان، فرانسه، نروژ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، استرالیا، چین، ترکیه، ایالات متحده، آرژانتین، بنگلادش، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، مالزی، قطر، رومانی، سنگاپور، ویتنام و ازبکستان هستند.

سامعی با بیان اینکه نهمین دوره جشنواره عکس خیام در شش بخش آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر، مردم، گردشگری و کووید-19 برگزار شده است، افزود: اسامی برندگان 30 اردیبهشت 1400 در آیین پایانی جشنواره اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نامزدهای جوایز عکس خیام/مشارکت 56 کشور

معرفی نامزدهای جوایز عکس خیام/مشارکت 56 کشور