مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-25سياسي

ترویج و پاسداری از چهره واقعی ایثار و شهادت وظیفه است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ماموریت اصلی ما ترویج، پاسداری، توسعه و شناساندن چهره واقعی ایثار و شهادت و تدوام آن در جامعه است.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی با بیان اینکه زبان شعر و هنر، زبان بیان است، گفت: شاعران ایثارگر و ایثارگران شاعر هر دو یک مفهوم هستند و نسبت به این معنای بالا و الهی انجام وظیفه در طول تاریخ کرده اند و بابت آن هم به زحمت افتاده اند.

وی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی ما ترویج، پاسداری، توسعه و شناساندن چهره واقعی ایثار و شهادت و تدوام آن در جامعه است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا و ایثارگران به خاطر ایمان قلبی به خداوند پای ایمان خود ایستاده اند، گفت: این تجلی عملی رفتار آنهاست که این نهضت را ادامه می دهند.

قاضی زاده افزود: هنر، زبان عشق است و چه هنری بالاتر از اینکه جان خود را به طبق اخلاص بگذاری.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: فرهنگ، حوزه ای عمومی است که باید با همدلی بهترین نتیجه ها از آن حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این جلسه متعلق زنان عاشورایی است؛ زنانی که برپا کننده و حافظ عاشورا بودند، گفت: اگرچه فرصت به خدمت رسیدن معص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و پاسداری از چهره واقعی ایثار و شهادت وظیفه است

ترویج و پاسداری از چهره واقعی ایثار و شهادت وظیفه است