مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-25سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت در بخش کشاورزی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده موثر از تسهیلات بانکی، ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت و وجوه اداره شده در بخش کشاورزی تاکید کرد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد لزوم استفاده از ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت در بخش کشاورزی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده موثر از تسهیلات بانکی، ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت و وجوه اداره شده در بخش کشاورزی تاکید کرد.

محمد فرشکاران در نشستی با نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی استان اظهار کرد: امنیت غذایی به بخش کشاورزی متصل است که به هیچ نمی توان از استانداردها و پروتکل های مربوط به آن عدول کرد.

وی با اشاره به نظام سنتی و مسائل و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، افزود: بخش کشاورزی ما فاقد یک استراتژی و راهبرد بلندمدت بوده است؛ در هر صورت باید واقعیت هایی را در نظر بگیریم و بر اساس این واقعیت ها برنامه ریزی کنیم.

فرشکاران همچنین بیان کرد: اگر فعالان این عرصه با خودباوری و استفاده از متدها و روش‎های اصلاحی به سمت کشاورزی مدرن حرکت کرده و ارزش افزوده بخش بالا رود، می تواند محرک سایر بخش‎ها نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت در بخش کشاورزی

لزوم استفاده از ظرفیت های صندوق پیشرفت و عدالت در بخش کشاورزی