مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-25سياسي

نشست شورای امنتیت درباره لیبی/ معاون گوترش: مسیر وحدت و ثبات لیبی شکننده و حساس است


معاون دبیرکل سازمان ملل در نشست شورای امنیت با اشاره به وجود اختلاف نظرها درباره مسیر انتخابات و انتقال سیاسی مسالمت آمیز هشدار داد، مسیر لیبی به سوی وحدت و ثبات شکننده و حساس است.

- نشست شورای امنتیت درباره لیبی/ معاون گوترش: مسیر وحدت و ثبات لیبی "شکننده و حساس" است معاون دبیرکل سازمان ملل در نشست شورای امنیت با اشاره به وجود اختلاف نظرها درباره مسیر انتخابات و انتقال سیاسی مسالمت آمیز هشدار داد، مسیر لیبی به سوی وحدت و ثبات شکننده و حساس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رزماری دیکارلو، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت درباره آخرین تحولات بحران لیبی اظهار کرد: قطب بندی های روافزون میان طرف های سیاسی موثر و اختلاف نظرها بر سر ابعاد اصلی روند انتخاباتی موجب تعویق انتخابات 24 دسامبر گذشته شدند.

دیکارلو گفت: استفانی ویلیامز، مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لیبی از 12 دسامبر گذشته که وارد طرابلس شده، رایزنی های گسترده ای را در این شهر و نیز شهرهای بنغازی، مصراته و سرت آغاز کرده است.

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی افزود: طرف های ذی نفع لیبیایی رویکردهای مختلفی درباره مسیری دارند که ممکن است این کشور تا زمان برگزاری انتخاباتی آزاد، بی طرف، فراگیر و معتبر و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای امنتیت درباره لیبی/ معاون گوترش: مسیر وحدت و ثبات لیبی شکننده و حساس است

نشست شورای امنتیت درباره لیبی/ معاون گوترش: مسیر وحدت و ثبات لیبی شکننده و حساس است