مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-25پزشكي

افزایش تدریجی آمارهای کرونایی در گیلان/ نگران پیک ششم هستیم


سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تدریجی تعداد مبتلایان و بسترهای کرونایی در استان، گفت: نگران ورود به پیک ششم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم، اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش تدریجی تعداد مبتلایان، مراجعات سرپایی و بستری های کرونایی در گیلان بوده ایم.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان گیلان 14 نفر افزایش یافته است، گفت: هم اکنون 168 بیمار کرونایی در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان بستری هستند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 63 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان های استان پذیرش شده اند، ادامه داد: 34 بیمار به دلیل شرایط بد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که امروز نیز 9 بیمار به این بخش منتقل شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده گیلان یکی از استان های دارای تعداد بالای مبتلایان به امیکرون است، افزود: تزریق دُز سوم واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از مهم ترین مواردی است که باید شهروندان با جدیت به آن توجه و رعایت کنند.

مهرابیان با اشاره به اینکه تاکنون 590 هزار گیلانی معادل 26 درصد جمعیت هدف استان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، گفت: 470 پایگاه واکسیناسیون در سراسر استان گیلان و 221 پایگاه در شهرستان رشت فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدریجی آمارهای کرونایی در گیلان/ نگران پیک ششم هستیم

افزایش تدریجی آمارهای کرونایی در گیلان/ نگران پیک ششم هستیم