مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-25سياسي

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشران توسعه کشور است


سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه ماموریت های سه گانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل استان پیشران هویتی، - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه ماموریت های سه گانه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل استان پیشران هویتی، فرهنگی و توسعه ای برای کشور در ابعاد مختلف است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در جلسه شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: در زمینه گردشگری بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجمع جهانی اقتصاد بین 140 کشور مقصد گردشگری ایران طی چهار سال متوالی ارزان ترین مقصد سفر دنیا بوده که باید به این موضوع به صورت ویژه توجه شود.

وی به تکلیف تعیین شده در قانون برنامه ششم برای جذب گردشگر اشاره کرد و گفت: براساس آمارها زائران عراقی از سفر به مشهد بیشترین استقبال را داشته اند و در نهایت باید به شایستگی از زائران میزبانی کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به نقش صنایع دستی در اقتصاد گردشگری عنوان کرد: گردش مالی سوغات و صنایع دستی زائر در مشهد از سه تا 6000 میلیارد تومان تخمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشران توسعه کشور است

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشران توسعه کشور است