مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-25سياسي

علوی: نوکر هنرمندان صنایع دستی هستیم!


مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی با بیان اینکه ما در نمایشگاه سی و پنجم نگاه حمایتی را دنبال می کنیم، گفت: شاید حمایت هم واژه درستی نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبرگزاری فارس، سید حسین علوی، مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار داشت: راهبرد جدید در دولت جدید نگاه حمایتی است.

وی افزود: خیلی از هنرمندان از مبالغی که دریافت می شد معترض بودند، در دوره جدید سعی شده تا حد مقدور تغییراتی صورت گیرد و صنایع دستی به جایگاه اصلی خود بازگردد.

علوی با بیان اینکه ما در نمایشگاه سی و پنجم نگاه حمایتی را دنبال می کنیم، گفت: شاید حمایت هم واژه درستی نباشد، ما وظیفه نوکری خودمان را انجام می دهیم و هنرمندان باید از ما حمایت کنند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی با بیان اینکه هنرمندان دارای نشان های درجه یک و دو هنری سالن خوبی در اختیار خواهند داشت، گفت: این کمترین کاری است که ما می توانیم انجام دهیم، با شعار نخبه گرایی حمایت ناچیزی از این عزیزان خواهیم داشت.

وی گفت: نکته مهم دیگر این است که ما دبیری این بخش را به خود هنرمندان دارای نشان هنری واگذار کردیم و در کنار آن شورای مشورتی تشکیل داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: نوکر هنرمندان صنایع دستی هستیم!

علوی: نوکر هنرمندان صنایع دستی هستیم!