مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-25سياسي

خوب و بد توافق موقت


اگرچه دستیابی به توافق موقت یک دوره ای از آرامش نسبی و خشنودی اولیه را ایجاد می کند، اما می تواند توقعات فزاینده ای را هم برانگیزاند که عدم مدیریت آن ها، - ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: اگرچه دستیابی به توافق موقت یک دوره ای از آرامش نسبی و خشنودی اولیه را ایجاد می کند، اما می تواند توقعات فزاینده ای را هم برانگیزاند که عدم مدیریت آن ها، مخاطرات و پیامدهایی را به دنبال خواهد داشت.

دکتر مهدی مطهرنیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بحث توافق موقت در مذاکرات وین، بیان کرد: ایران می تواند یک توافق موقت را بپذیرد، زیرا تا حدی باعث بهبود شرایط اقتصادی کشور خواهد شد، اما از طرف دیگر هم این کار می تواند به میزان زیادی از خواسته ها و انتظارات مردم را برانگیزاند.

به علاوه توافق موقت موجب بروز انتقادات گروه های مخالف نیز خواهد شد، چراکه انجام توافق موقت این طور القا می کند که جمهوری اسلامی، تحت فشارهای فزاینده آمریکا و تحریم های حداکثری، حتی در دولت انقلابی سیزدهم اقدام به پذیرش توافق موقت کرده است.

این تحلیلگر مسائل بین الملل ادامه داد: لذا باید توجه داشت که اگرچه دستیابی به توافق موقت یک دوره ای از آرامش نسبی و خشنودی اولیه را ایجاد می کند، اما می تواند توقعات فزاینده ای را هم برانگیزاند که عدم مدیریت آن ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوب و بد توافق موقت

خوب و بد توافق موقت