مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-25اقتصادي

یک سنت هم بابت واکسن آسترازنکا پرداخت نکردیم


معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، با تاکید بر حمایت از واکسن های تولید داخل، گفت: بنده یک سنت هم بابت واکسن آسترازنکا نداده ام و آنچه وارد می شود در قالب اهدا و سبد کووکس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام دارایی، روز سه شنبه پنجم بهمن 1400 در دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته در محل هتل المپیک تهران، با عنوان این مطلب که کسی فکر نمی کرد داروهای بایوتک به این سرعت پیشرفت کند، افزود: در حال حاضر محصولات بایوتک، سهم زیادی از تشخیص و درمان بیماری ها را به خود اختصاص دهند.

وی به بازار واکسن های تولید داخل اشاره کرد و گفت: از روزی که آمده ام، یک سنت هم بابت واکسن آسترازنکا نداده ایم و آنچه می آید، واکسن های اهدایی و از محل سبد کووکس است.

دارایی با عنوان این مطلب که در دو سال پاندمی کرونا تهدید را به فرصت تبدیل کرده ایم، افزود: در حال حاضر 30 میلیون دوز واکسن تولید داخل داریم که به زودی ماهانه 40 میلیون دوز واکسن کرونا تولید خواهد شد که می تواند نیاز داخلی را تأمین کند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: 2 واکسن تولید داخل مجوز مصرف برای کودکان را گرفته اند و امیدواریم قبل از پیک اومیکرون، روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا را سرعت ببخشیم و سال را به خوبی به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سنت هم بابت واکسن آسترازنکا پرداخت نکردیم

یک سنت هم بابت واکسن آسترازنکا پرداخت نکردیم