مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-25سياسي

حسینی: برای جذب مخاطب در هیأت نیاز به کار محیرالعقول نیست +فیلم


سید مهدی حسینی مداح اهل بیت(ع) گفت: امام صادق(ع) در روایتی می فرمایند همانطور که شما اسم ما را می برید مردم قلوبشان به ما جذب می شود، براین اساس اصلا لازم نیست برای جذب مخاطب و گرمی روضه کارهای محیرالعقول و خاص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سید مهدی حسینی مداح اهل بیت(ع) در حاشیه برنامه شب گذشته جهان آرا در شبکه افق در خصوص بیانات رهبر انقلاب در خصوص اینکه به هر قیمت نباید به دنبال جذب مخاطب بود، گفت: این آفت از دو جهت حاصل می شود اول از لحاظ عدم معرفت و شناخت قلبی مقام امام و دومی تسلط نداشتن روی محتوای عقیدتی و دینی است.

امام صادق(ع) در روایتی می فرمایند همانطور که شما اسم ما را می برید مردم قلوبشان به ما جذب می شود، براین اساس اصلا لازم نیست برای جذب مخاطب و گرمی روضه کارهای محیرالعقول و خاص کرد.

وی افزود: برای ذکر مصیبت همین که با صداقت، حال خوب، حال بکاء و اشک وارد شویم و بگوییم صلی الله علیک یا اباعبدالله کافیست.

اگر صداقت و حال خوب باشد، به مردم منتقل می شود و حال آنان هم خوب می شود و نیازهای به کارهای دیگر نیست.

  اظهارات حسینی در خصوص جذب مخاطب حسینی با اشاره به اینکه تمام این کجروی ها به دلیل این است که استاد بالای سر نبوده است، گفت: اگر استاد ادبیات و شعر و بزرگتر مداحی بالای سر نباشد تا من مداح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: برای جذب مخاطب در هیأت نیاز به کار محیرالعقول نیست +فیلم

حسینی: برای جذب مخاطب در هیأت نیاز به کار محیرالعقول نیست +فیلم