مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-25بين الملل

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا: پیشنهاد کاهش تحریم ها از سوی آمریکا همیشگی نیست


رهبر اپوزیسیون ونزوئلا گفت که پیشنهاد آمریکا جهت کاهش تحریم ها علیه دولت ونزوئلا همیشگی نیست و درصورت عدم بازگشت حزب حاکم به گفت وگو با اپوزیسیون، - رهبر اپوزیسیون ونزوئلا گفت که پیشنهاد آمریکا جهت "کاهش تحریم ها" علیه دولت ونزوئلا "همیشگی" نیست و درصورت عدم بازگشت حزب حاکم به گفت وگو با اپوزیسیون، می تواند با تحریم های شدیدتر جایگزین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه الکس ساب ، تاجر کلمبیایی و نماینده ونزوئلا در مذاکرات با اپوزیسیون، به اتهام پولشویی در کیپ ورد بازداشت شد و این کشور هم او را برای دادگاهی شدن به آمریکا مسترد کرد، نمایندگان دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا اعلام کردند که مذاکرات با اپوزیسیون را متوقف می کند.

چهره های اپوزیسیون بارها خواستار شروع مجدد مذاکرات شده اند، در حالی که پیشتر واشنگتن اعلام کرد که اگر تغییراتی در ونزوئلا رخ دهد، در تغییر دادن موضع خود درخصوص تحریم ها جدی است و اگر تغییراتی رخ ندهد احتمال افزایش تحریم های بیشتر وجود دارد.

خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در مصاحبه ای به رویترز گفت: ما مشتاقیم تا تحریم ها را بازبینی کنیم و ما آن را با در نظر گرفتن یک توافقنامه تصویب کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا: پیشنهاد کاهش تحریم ها از سوی آمریکا همیشگی نیست

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا: پیشنهاد کاهش تحریم ها از سوی آمریکا همیشگی نیست