مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-25سياسي

اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های دولت روحانی مصونیت ندارند


نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند و باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با بیان اینکه امروز مبارزه با فساد در کشورمان تحریف می شود، اظهار داشت: امروز چه شده است که لرزه بر پیکر مفسدان اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم افتاده است؟! وی ادامه داد: چند ماه قبل طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی و نحوه اجرای قانون هزینه های اتاق را تصویب کردیم، می خواستند ما را قانع کنند اما نتوانستند و کوتاه نیامدیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیروز به هیأت رییسه آمده بودند که عذرخواهی کنند و با صحبت مسأله را حل کنند؛ عذرخواهی چه فایده ای به حال آن مردی دارد که به خاطر شرایط اقتصادی کلیه اش را فروخت یا خودکشی کرد؟ اسحاقی تصریح کرد: امروز اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم مصونیت ندارند و باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: کسی را می شناسم که 47 تن زعفران در انبارش احتکار کرده و هر شب تهدید می کند که با ورود این زعفران ها به بازار اقتصاد را مختل می کند؛ ما اجازه نخواهیم داد این مفسدان با مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های دولت روحانی مصونیت ندارند

اتاق بازرگانی و حیاط خلوت های دولت روحانی مصونیت ندارند