مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-25سياسي

پویش اهدای خون بانوان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد


مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش اهدای خون بانوان در استان خبر داد و گفت: این پویش تا هشت بهمن ماه ادامه دارد.

- با بیان اینکه پویش اهدای خون بانوان هر ساله برگزار می شود، اظهار کرد: سال گذشته 17 نفر از بانوان استان در این پویش شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این پویش از دوم بهمن ماه آغاز شده است و تا هشتم بهمن ماه ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون 25 نفر از بانوان استان با حضور در مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری اقدام به اهدای خون و شرکت در این پویش کرده اند.

مدیر کل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تصور اشتباهی در خصوص اهدای خون بانوان در جامعه وجود دارد، ادامه داد: مردان و زنان در طول سال به ترتیب چهار و سه مرتبه می توانند خون اهدا کنند و هیچ مانعی برای اهدای خون توسط بانوان وجود ندارد.

ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری 6.

5 روز است هاشمی ذخیره خونی چهارمحال و بختیاری را 6.

5 روز عنوان کرد و افزود: سه مرکز شهرکرد و بروجن از شنبه تا پنجشنبه و فارسان در روزهای زوج به صورت دائمی آماده دریافت خون از هم استانی ها هستند.

وی با اشاره به اینکه زمان استاندارد ذخیره خونی هفت روز است، گفت: طول عمر فرآورده های خونی همچون پلاکت سه روز بوده که این مهم نیازمند آن است، اهدای خون به صورت مستمر انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش اهدای خون بانوان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

پویش اهدای خون بانوان در چهارمحال و بختیاری اجرا شد