مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-25سياسي

تدروس می خواهد همچنان مدیر سازمان بهداشت جهانی بماند


تدروس آدهانوم قبریسوس به عنوان یکی از چهره های شناخته شده مقابله جهانی با کرونا قرار است امروز (سه شنبه) و به عنوان تنها گزینه ریاست سازمان بهداشت جهانی کاندیدا شود.

- "تدروس آدهانوم قبریسوس" به عنوان یکی از چهره های شناخته شده مقابله جهانی با کرونا قرار است امروز (سه شنبه) و به عنوان تنها گزینه ریاست سازمان بهداشت جهانی کاندیدا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتظار می رود کاندیداتوری نخستین رییس آفریقایی آژانس بهداشت جهانی پس از رای گیری مخفیانه در جلسه غیرعلنی هیات اجرایی این سازمان که امروز برگزار می شود، تایید شود.

تمام 194 کشور عضو سازمان بهداشت جهانی پس از آن می گویند که چه زمانی در ماه می 2022 دیدار کنند تا در مورد این مساله تصمیم بگیرند که آیا به تدروس آدهانوم قبریسوس، وزیر سابق بهداشت و امور خارجه اتیوپی اجازه بدهند به سمتی که از سال 2017 بر عهده داشته، ادامه دهد یا خیر و از آنجا که وی تنها کاندیدا این سمت است تردیدی درباره این مساله وجود ندارد که وی بار دیگر در همین سمت ابقا شود.

از آغاز همه گیری کرونا در جهان آدهانوم 56 ساله و متخصص بیماری مالاریا بابت رسیدگی به بحران کرونا در سطح بین المللی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدروس می خواهد همچنان مدیر سازمان بهداشت جهانی بماند

تدروس می خواهد همچنان مدیر سازمان بهداشت جهانی بماند