مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-25اقتصادي

اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به زودی


معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی از ارزیابی میزان خسارات وارده سیل به منازل مددجویان خبر داد و گفت که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

- اعلام میزان خسارات وارده سیل به منازل مددجویان؛ به زودی معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی از ارزیابی میزان خسارات وارده سیل به منازل مددجویان خبر داد و گفت که رقم آن به زودی اعلام خواهد شد.

مجید باجلان در گفت وگو با ایسنا، درخصوص نحوه جبران خسارت وارده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق سیل زده جنوب کشور توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد 100 درصد خسارت مددجویان سیل زده را چه در خصوص لوازم منزل و چه در زمینه احداث مسکن و دیگر خسارت های وارد شده جبران می کند، اظهار کرد: در خصوص منازل مسکونی، لوازم ضروری و تلفات دام های سبک و سنگین مددجویان، شناسایی و ارزیابی انجام شده و اقدامات اولیه برای جبران خسارت ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آن دسته از منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت که در مناطق سیل زده دچار آسیب شده باشند، تعمیر می شوند و بخشی از منازلی که نیازمند احداث باشد نیز کار آنها انجام خواهد شد؛ کمیته امداد صفر تا صد آسیب هایی که به منازل مددجویان تحت حمایت وارد شده را جبران خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به زودی

اعلام میزان خسارات وارده «سیل» به منازل مددجویان؛ به زودی