مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25پزشكي

افزایش 15 درصدی تست های مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


مدیر توسعه و ارتقای شبکه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در 2 هفته اخیر میزان تست های مثبت PCR از چهار به 18 تا 19 درصد مثبت رسیده و روند ابتلا نیز سیر صعودی بیماری را نشان می دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر توسعه و ارتقای شبکه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در 2 هفته اخیر میزان تست های مثبت PCR از چهار به 18 تا 19 درصد مثبت رسیده و روند ابتلا نیز سیر صعودی بیماری را نشان می دهد.

دکتر محمدحسن درخشان با اشاره به اینکه مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مراکز منتخب افزایش یافته، خاطرنشان کرد: مراجعات مردمی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش یافته است.

این افزایش در شهرستان های رشتخوار، طرقبه و شاندیز، فریمان، گلبهار و مشهد سرعت بیشتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد وی عنوان کرد: متاسفانه مردم با گمان اینکه با واکسیناسیون مجاز به برگزاری دورهمی و مراسم مختلف هستند، به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه شده اند که همین عامل باعث سرعت گرفتن روند ابتلا در سطح جامعه شده است.

مدیر توسعه و ارتقای شبکه سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری و بروز حال وخیم بیماران به شکل آسانسوری رو به افزایش می رود، گفت: پرهیز از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تست های مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

افزایش 15 درصدی تست های مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد