مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25اقتصادي

شالبافیان: رویکرد حمایتی اولویت ما در نمایشگاه گردشگری است


کرونا به حوزه گردشگری و صنایع دستی آسیب های زیادی وارد کرده، یکی از رویکردها توجه به اقتضائات مختلف این امر است، یعنی نمایشگاه تلاش دارد تا رویکردهای حمایتی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که صبح امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه را در حالی برگزار می کنیم که علی رغم توفیقاتی که در حوزه واکسیناسیون عمومی و کاهش تلفات حاصل از کرونا داشتیم هنوز نگرانی هایی در خصوص شیوع سویه جدید امیکرون برطرف نشده است.

وی افزود: در روزهای اخیر شیوع بیشتری را شاهد بودیم، این موضوع از ابتدای برنامه ریزی نمایشگاه مدنظر قرار گرفت، به همین جهت در تبعیت و همراهی با تصمیمات مراجع ذیربط از جمله ستاد کرونا، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی هم در چارچوب دستورالعمل های ستاد کرونا فعالیت می کند.

شالبافیان تصریح کرد: کرونا به حوزه گردشگری و صنایع دستی آسیب های زیادی وارد کرده، یکی از رویکردها توجه به اقتضائات مختلف این امر است، یعنی نمایشگاه تلاش دارد تا رویکردهای حمایتی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالبافیان: رویکرد حمایتی اولویت ما در نمایشگاه گردشگری است

شالبافیان: رویکرد حمایتی اولویت ما در نمایشگاه گردشگری است