مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25سياسي

بادامچیان: همکاری ایران، روسیه و چین معادلات جهانی را متحول می کند


سفر رییس جمهور به روسیه آغازی نوین بر تشکیل قدرت بزرگ غرب آسیا، در جهت صلح و دفاع از خوبی ها است.

- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: سفر رییس جمهور به روسیه آغازی نوین بر تشکیل قدرت بزرگ غرب آسیا، در جهت صلح و دفاع از خوبی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب، برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران، روسیه و چین را دارای پیام شفافی برای مستکبرین و زورگویان دانست.

وی افزود: همکاری مشترک ایران، روسیه و چین و سایر ملت های استقلال خواه، نیروی عظیم جهانی مقتدری را پدید می آورد که معادلات جهانی را دچار تحول اساسی می کند.

بادامچیان تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در روابط بین الملل خود، در بخش غیر دولتی و مردمی، سالهاست که فعالیت داشته و اکنون در دوره جدید خود آن را به تکامل می رساند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی گام های بلند و خوبی را برداشته است که از جمله آنها مبارزه با کرونا و مراقبت از عدم گسترش آن، افزایش تعاملات بین المللی و منطقه ای، حضور در بین مردم و نیز امدادرسانی در پی حوادث طبیعی کاملا آشکار و موجب تقدیر است.

وی ادامه داد: البته در موضوع اقتصاد مردمی، نیاز به تجدیدنظر در سیاست ها و نیز برخی مسوولان اقتصادی است که نتوانسته اند وظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: همکاری ایران، روسیه و چین معادلات جهانی را متحول می کند

بادامچیان: همکاری ایران، روسیه و چین معادلات جهانی را متحول می کند