مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25اقتصادي

تمایل ازبکستان برای سرمایه گذاری در بندر چابهار


معاون وزیر حمل و انتقال ازبکستان گفت: حجم مبادلات تجاری ازبکستان و هند با استفاده از بندر چابهار می تواند نقش موثری در تسهیل حمل و نقل لجستیکی بین کشور های منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، معاون وزیر حمل و نقل ازبکستان طی سفری به بندر چابهار با حضور هیات اقتصادی و تجاری آن کشور طی جلسه ای که عصر دیروز با مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در سالن جلسات بندر چابهار برگزار شد اظهار کرد: اراده سیاسی دو کشور بر همکاری و تحول اقتصادی است به طوری که ازبکستان و ایران در شرایط پساکرونایی نیازمند تعاملات بیشتر می باشند و این در پهنای رقابت اقتصادی شدید در جهان است.

عبدالصمد موئمنف افزود: در بازدید از امکانات و ظرفیت های بندر، تمایل بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در این بندر از طرف ما ایجاد شده است چراکه کشور های هند، ایران و ازبکستان پیشینه تاریخی و فرهنگی مشترک زیادی دارند و تجارت بین سه کشور از گذشته در جریان بوده است.

وی با بیان اینکه حجم مبادلات تجاری ازبکستان و هند در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، تاکید کرد: بندر چابهار می تواند نقش موثری در تسهیل حمل و نقل و لجستیک بین کشور های منطقه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل ازبکستان برای سرمایه گذاری در بندر چابهار

تمایل ازبکستان برای سرمایه گذاری در بندر چابهار