مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25اقتصادي

آسیب شناسی اقلام تنظیم بازار، زیر ذره بین قرارگاه امنیت غذایی ملایر


مدیر جهاد کشاورزی ملایر از آسیب شناسی نحوه تولید و توزیع و قیمت اقلام تنظیم بازار به همت قرارگاه امنیت غذایی ملایر خبر داد و گفت: از یک ماه پیش این قرارگاه با همکاری سایر ارگان های مرتبط در بحث تنظیم بازار اقلام ضروری کار خود را در ملایر آغاز کرد و تاکنون .

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی ملایر از آسیب شناسی نحوه تولید و توزیع و قیمت اقلام تنظیم بازار به همت قرارگاه امنیت غذایی ملایر خبر داد و گفت: از یک ماه پیش این قرارگاه با همکاری سایر ارگان های مرتبط در بحث تنظیم بازار اقلام ضروری کار خود را در ملایر آغاز کرد و تاکنون سه جلسه راهبردی برگزار کرده است.

سید مهدی میرباقری در گفت وگو با ایسنا؛ با اشاره به برگزاری جلسات قرارگاه امنیت غذایی به صورت هفتگی توسط وزرات جهاد کشاوزری و اعلام دستورالعمل های مربوطه به ادارات و ارگان های ذیربط، افزود: در ملایر نیز این جلسه به صورت هفتگی با حضور روسای ادارات جهاد کشاورزی، صمت، دامپزشکی، اماکن، ارگان های نظارتی و نماینده فرماندار به منظور آسیب شناسی و پیش بینی بازار و کنترل قیمت ها برگزار می شود.

وی به اعمال نظارت بیشتر در بحث تولید، عرضه و نحوه قیمت گذاری کالای ضروری چون مرغ، گوشت، برنج، روغن و 21 کالای اساسی اشاره و اظهارکرد: در قرارگاه امنیت غذایی ملایر همچون جلسه تنظیم بازار، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی اقلام تنظیم بازار، زیر ذره بین قرارگاه امنیت غذایی ملایر

آسیب شناسی اقلام تنظیم بازار، زیر ذره بین قرارگاه امنیت غذایی ملایر