مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25سياسي

بهره گیری از ظرفیت بسیج ادارات و رسانه ها در دهه فجر


مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید از ظرفیت بسیج در ادارات و همچنین رسانه های فعال استان در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در تولید محتوا در قالب های مختلف در مباحث مختلف برای نشان دادن اقداماتی که در طول انقلاب صورت گرفته بهره مند شویم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمود مقامی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه کمیته تخصصی دستگاه های اجرایی دهه فجر استان اظهارداشت: دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار اهمیت داشته و باید به صورت شکوهمند گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی مردمی بوده که بعد از روی کار آمدن این دولت، نگاه مردم فراتر از زمان های دیگر به این دولت انقلابی است، افزود: بنابراین خدمت رسانی به مردم به ویژه در این ایام مورد تأکید دولت است.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: در ایام دهه فجر باید علاوه بر بیان مباحث پیرامون افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه ها، به موضوع کارکردهایی که در راستای گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده مورد توجه قرار گیرد.

مقامی با اشاره به هجمه های دشمن برای خدشه دار کردن جایگاه انقلاب گفت: این موضوع ناشی از انجام اقدامات کلیشه ای و تکراری و کم کاری برخی از مسؤلان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت بسیج ادارات و رسانه ها در دهه فجر

بهره گیری از ظرفیت بسیج ادارات و رسانه ها در دهه فجر