مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-25اقتصادي

بازگشت اعمال شاقه برای خرید بلیت اتوبوس؟


خیال راننده ها از داشتن مسافر راحت شده و تلاش مضاعفی برای جلب مسافر نمی کنند، پایانه ها هم خلوت شده و سفرها سر وقت انجام می شوند چون بخش بزرگی از بلیت ها از قبل فروخته شده اند.

- روزنامه هفت صبح نوشت: از ساعت 24 دیشب کارمزد سایت های اینترنتی فروشنده بلیط اتوبوس به یک درصد کاهش یافت تا زمزمه تعطیلی فروش اینترنتی بلیط اتوبوس در سایت های اینترنتی معروف شنیده شود.

اتفاقی که ممکن است حجم زیادی از مسافرین نوروزی امسال را به بازار سیاه بلیط اتوبوس هدایت کند.

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های مسافربری اتوبوسی تهران در تصمیمی عجیب پورسانت فروش اینترنتی را به 2 درصد کاهش داده که سهم شرکت های تامین کننده زیرساخت فروش اینترنتی یک درصد و سهم سایت های کاربرپسندی مانند علی بابا ، مستربلیط ، آپ و … تنها یک درصد باشد.

اگر یادتان باشد تا قبل از باب شدن خرید آنلاین بلیت اتوبوس کسانی که می خواستند با اتوبوس از شهری به شهر دیگر بروند یا با توکل بر خدا راهی ترمینال می شدند تا بلیت گیرشان بیاید حتی اگر مسافر همیشگی مسیر بودند و فوت و فن رزرو بلیت از طریق تماس با تعاونی و پیدا کردن دوست آشنا در ترمینال را بلد بودند باز هم خیالشان کاملا راحت نبود چون تا وقتی پولی رد و بدل نمی شد مطمئن نبودند که حتما بلیت برایشان کنار گذاشته شده، تازه وقتی به هر دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اعمال شاقه برای خرید بلیت اتوبوس؟

بازگشت اعمال شاقه برای خرید بلیت اتوبوس؟