مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-25سياسي

انتصاب اعضای هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در احکام جداگانه ای و با استناد به مصوبه شماره 43464/1400 مورخ 18/10/1400 مجمع عمومی فوق العاده صندوق ملی محیط زیست، - اعضای جدید هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست با حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در احکام جداگانه ای و با استناد به مصوبه شماره 43464/1400 مورخ 18/10/1400 مجمع عمومی فوق العاده صندوق ملی محیط زیست، آقایان سجاد انجم شعاع و محمد دنیایی و خانم مریم احمدی را به مدت دو سال به عنوان عضو موظف هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست منصوب کرد.

همچنین آقای سیدحسام الدین پورعباسی و خانم رخشاد حجازی نیز به مدت دو سال به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره این صندوق منصوب شدند.

در حکم معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به اعضای جدید هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست اظهار امیدواری شده است که با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق برنامه های تحولی دولت مردمی موفق و موید باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست

انتصاب اعضای هیات مدیره صندوق ملی محیط زیست