مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-25سياسي

روایت مسعود نوذری از 30 سال عکاسی در حرم رضوی


عکاس پیشکسوت حرم مطهر رضوی با اشاره به 30 سال عکاسی از حرم مطهر رضوی، گفت: خستگی ناپذیری و وابستگی از ویژگی ها و تفاوت های کار کردن در حرم امام رضا(ع) با سایر مجموعه هاست.

- ایسنا/خراسان رضوی عکاس پیشکسوت حرم مطهر رضوی با اشاره به 30 سال عکاسی از حرم مطهر رضوی، گفت: خستگی ناپذیری و وابستگی از ویژگی ها و تفاوت های کار کردن در حرم امام رضا(ع) با سایر مجموعه هاست.

مسعود نوذری در آیین تکریم از 30 سال خدمتش در آستان قدس رضوی که شامگاه گذشته، چهار بهمن ماه، در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در عصر نظام جمهوری اسلامی توفیق خدمتگزاری در آستان امام رضا(ع) روزی من شد تا به واسطه این توفیق بتوانم خدمتی هر چند ناچیز به زائران، مجاوران و ارادتمندان این امام همام داشته باشم.

وی ادامه داد: روزی که در مجموعه آستان قدس رضوی استخدام شدم، در صحن گوهرشاد مقابل حضرت زانو زدم و از خدای متعال خواستم که به حرمت این امام بزرگوار به من عزت، آبرو و عاقبت بخیری عطا کند.

این عکاس پیشکسوت مشهدی بیان کرد: یکی از ویژگی ها و تفاوت های فعالیت در آستان قدس این است که اولا کار در این مجموعه خستگی ناپذیر است و دوما وابستگی به این مسیر روز به روز بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مسعود نوذری از 30 سال عکاسی در حرم رضوی

روایت مسعود نوذری از 30 سال عکاسی در حرم رضوی