مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-25فناوري

ابداع چکمه های مخصوص محیط واقعیت مجازی


چکمه های جدید مخصوص محیط واقعیت مجازی(VR) به کاربران اجازه می دهند تا به صورت فیزیکی فضاهای مجازی را کاوش کنند و می توانند مشکل راه رفتن بی نهایت در یک محیط محدود در دنیای واقعی را حل کنند.

- چکمه های جدید مخصوص محیط واقعیت مجازی(VR) به کاربران اجازه می دهند تا به صورت فیزیکی فضاهای مجازی را کاوش کنند و می توانند مشکل "راه رفتن بی نهایت" در یک محیط محدود در دنیای واقعی را حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یکی از مشکلات بزرگ هدست های واقعیت مجازی تا به امروز، مسئله ایمنی کاربران بوده است، چرا که اگر بیش از حد در این تجربه غوطه ور شوید ممکن است زمین بخورید و آسیب ببینید.

اکنون شرکتی به نام اکتو وی آر (Ekto VR) معتقد است با چکمه های جدید مخصوص کاوش در محیط واقعیت مجازی موسوم به اکتو وان (EKTO ONE) ممکن است راه حلی برای این مشکل داشته باشد.

فناوری جدید این شرکت به کاربران این امکان را می دهد که در یک فضای محدود و حتی در یک نقطه، به گردش در فضای مجازی بپردازند.

این چکمه ها دارای مجموعه ای از چرخ های موتوردار در کف خود هستند که در جهت مخالف حرکت رو به جلوی کاربر می چرخند.

این چرخ ها به کاربر این امکان را می دهد که در یک نقطه مانند وقتی روی یک تردمیل راه می رود، قدم بزند و به او این حس را می دهد که در حال حرکت رو به جلو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابداع چکمه های مخصوص محیط واقعیت مجازی

ابداع چکمه های مخصوص محیط واقعیت مجازی