موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-25سياسي

گزارشاتی در رابطه با شناسایی اموال نامشروع مسئولان واصل شده است


تا کنون گزارشاتی در رابطه با شناسایی اموال و دارایی های نامشروع مسئولان واصل شده اما پرونده ای در این رابطه تشکیل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه یک سال از ابلاغ دستورالعمل اجرایی رییس وقت قوه قضاییه در رابطه با شناسایی و بازپس گیری اموال و دارایی های نامشروع مسئولان می گذرد، در این یک سال چه اقداماتی برای اجرای این دستورالعمل برداشته شده و اینکه سیاست رییس جدید قوه قضاییه هم اجرای همان دستورالعمل است یا قرار است تغییراتی در این رابطه رخ دهد؟ گفت: در سال 99 قوه قضاییه نسبت به تهیه دستورالعملی مرتبط با قانون اقداماتی انجام داد و قرار شد قوه قضاییه سامانه ای را طراحی کند تا افراد مختلف بتوانند گزارشات خود را به سامانه اعلام کنند.

سامانه طراحی شد و در اختیار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: دادستانی کل اعلام کردند برخی گزارشات واصل شده اما گزارشی که بتواند مبنای علت تشکیل پرونده ای باشد واصل نشده و تا کنون پرونده ای در این رابطه تشکیل نشده است.

خداییان افزود: البته نهادهای مختلفی در این رابطه مسئول هستند و می توانند به دادستان ها اعلام کنند و اگر چنانچه موردی به قوه قضاییه ارسال شود، آماده رسیدگی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشاتی در رابطه با شناسایی اموال نامشروع مسئولان واصل شده است

گزارشاتی در رابطه با شناسایی اموال نامشروع مسئولان واصل شده است