مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-25اقتصادي

فاطمی امین: 9 پروژه تحولی برای خودروسازی تدوین شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین وضعیت فعلی صنعت خودرو را همراه با مشکلات عدیده دانست و افزود: - وزیر صمت با بیان اینکه 9 پروژه تحولی برای صنعت خودروسازی تدوین شده است، گفت: برنامه کلی وزارت صمت آن است که حجم تولید وعده شده در سال 1404 محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمی امین وضعیت فعلی صنعت خودرو را همراه با مشکلات عدیده دانست و افزود: در صنعت خودرو کار های زیادی انجام شده و موفقیت ها و پیشرفت های خوبی داشته ایم، اما نتیجه کار مورد رضایت عموم مردم و مشتری این صنعت نبوده است.

وی با اشاره به پیچیدگی های صنعت خودرو بیان کرد: یک خودرو بیش از دو هزار قطعه را داراست و روزانه به میزان چهار هزار خودرو در کشور تولید می شود؛ ما هیچ صنعتی نداریم که شرایط مشابهی داشته باشد و انبوهی از پیچیدگی های مدیریتی، اقتصادی و فنآوری را شامل شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به پروژه اصلاح ساختار بازار کالا های پایه در قالب پروژه های تحولی این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: با اجرای برنامه های فوری و کوتاه مدت در کمتر از 1 ماه قیمت سیمان را به قیمت قبل از افزایش قیمت ها رساندیم و حتی وقتی وعده کاهش قیمت سیمان را در مجلس دادیم، خیلی ها باور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: 9 پروژه تحولی برای خودروسازی تدوین شده

فاطمی امین: 9 پروژه تحولی برای خودروسازی تدوین شده