مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25اقتصادي

حرکت پتروشیمی ها به سمت اقتصاد دانش بنیان


مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: تولید صنعتی محصول دانش بنیان و عرضه آن در بورس یک فناوری دانش بنیان نیست بلکه توجه به اقتصاد دانش بنیان است و صنعت پتروشیمی باید به این سمت حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالعلی علی عسگری امروز در مراسم معرفی پتروشیمی کارون به عنوان نخستین شرکت دانش بنیان گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه امروز از اتفاق جدیدی رونمایی می کنیم و آن اینکه یک مگاپروژه به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی خواهد شد، اظهار کرد: سلسله مطالعاتی در این حوزه انجام شد و در نهایت بنا بر این شد که این شرکت به جای واردات محصولات حوزه دانش بنیان، خود تولیدکننده بوده و در نهایت در بورس نیز عرضه شود.

وی ادامه داد: امروز با توجه به مشخصه ها، این موضوع تایید شده و به عنوان یک شرکت با محصولات دانش بنیان معرفی شده و این همان اقتصاد دانش بنیان است.

اگر شرکت هلدینگ خلیج فارس به این سمت حرکت کند، بسیار بزرگ و ارزشمند است و نشان دهنده این است که در مجموعه پتروشیمی کارون، نشاط علمی برای حرکت به این سمت وجود دارد و این مجموعه بنا ندارد که یک کار تولیدی تکراری را دنبال کند و در نظر دارد عرصه های جدید فناوری را فتح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت پتروشیمی ها به سمت اقتصاد دانش بنیان

حرکت پتروشیمی ها به سمت اقتصاد دانش بنیان