مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25سياسي

مأموریت مهم بنیاد فارابی در دوران جدید


رییس سازمان سینمایی، ماموریت مهم بنیاد سینمایی فارابی در دوران جدید را مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس به نقل روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها و بزرگداشت روز زن با حضور رییس سازمان سینمایی عصر روز دوشنبه 4 بهمن ماه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

  در این مراسم که با حضور مدیران و خانواده بنیاد سینمایی فارابی و مدیران سازمان سینمایی برگزار شد، محمد خزاعی با اشاره به رویکردهای اصلی سازمان سینمایی در دوران تازه، مأموریت های بنیاد سینمایی فارابی در این چارچوب را تشریح کرد.

  در ادامه این مراسم محمد خزاعی در ابتدای صحبت هایش با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و هم چنین سالروز میلاد امام خمینی (ره) گفت: بسیاری از کشورهای منطقه دوست دارند سینمای قدرتمندی داشته باشند و هزینه های گزافی هم برای این موضوع می کنند، ولی به این مهم دست پیدا نمی کنند، چراکه هنرمند و سرمایه انسانی متخصص ندارند.

در حالی که ما در سینمای ایران چهره های سرشناس و متخصصی داریم که توانسته اند در کنار هم هویت سینمای ایران را به طور شایسته ای بسازند.

  خزاعی با اشاره به تغییر مدیرعامل و برخی مدیران این مجموعه سینمایی گفت که مدیر جدید فارابی شناخت خوبی از فضای اقتصادی و فرهنگی کشور دارد که با جذب اعتبارات و بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت مهم بنیاد فارابی در دوران جدید

مأموریت مهم بنیاد فارابی در دوران جدید