مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-25پزشكي

ثبت اولین مورد فوت ناشی از امیکرون در البرز


امروز در البرز هیچ فوتی کرونا در البرز به ثبت نرسیده است اما روز دوشنبه چهارم بهمن ماه یک مورد فوت ناشی از کرونا در البرز ثبت شد که به گفته سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، - این فوتی ناشی از سویه امیکرون بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هاشمی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که روز چهارم بهمن با ثبت اولین مورد فوتی ناشی از امیکرون در البرز، تعداد فوتی های این سویه در کشور به 10 نفر رسید.

دکتر شهرام صیادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز هم درباره آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: از دیروز تا امروز 5 بهمن 1400، 29 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز 81 هزار و 313 نفر است.

صیادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 136 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای 33 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوت قطعی از بیمار کووید 19 در استان ثبت نشده و مجموع جان باختگان این بیماری در استان همچنان 6501 نفر است.

صیادی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 74 هزار و 674 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اولین مورد فوت ناشی از امیکرون در البرز

ثبت اولین مورد فوت ناشی از امیکرون در البرز