مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-25اقتصادي

تنها 30 درصد از بودجه 1400 تخصیص یافته است/ اجرای طرح «شورایار» در 14 محله شهرکرد


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد گفت: تا کنون تنها 30 درصد از این بودجه تخصیص داده شده و این نشان دهنده پیش بینی آرمانی بوده اما ما در تلاش هستیم تا بودجه سال آینده را بر اساس مبنای اصولی پیش بینی کنیم.

- ماشاالله ایزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: توسعه متوازن خدمات شهری این نیست که امکانات در جای خاص خلاصه شود بلکه همه باید متناسب با ظرفیت از امکانات بهره مند شوند و آنچه که مردم را ناراحت کرده بی عدالتی است که باید در توزیع امکانات مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرکرد با اشاره به ماده 73 قانون که بودجه متناسب با درآمد هر محل باید تخصیص یابد، افزود: برخی امکانات مانند اتوبوس، آسفالت و.

حق همه مردم است و نمی توان گفت این محل درآمد ندارد پس نباید امکانات دریافت کنند اما برخی محل هایی که مالیات بیشتری پرداخت می کنند باید از خدمات بیشتری بهره مند شود که مورد توجه ما نیز هستند.

ایزدی با بیان اینکه بودجه امسال از قبل بسته شده بود، ادامه داد: تا کنون تنها 30 درصد از این بودجه تخصیص داده شده و این نشان دهنده پیش بینی آرمانی بوده اما ما در تلاش هستیم تا بودجه سال آینده را بر اساس مبنای اصولی پیش بینی کنیم که بتوانیم همه اعتبار را دریافت و مطالبات مردمی را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 30 درصد از بودجه 1400 تخصیص یافته است/ اجرای طرح «شورایار» در 14 محله شهرکرد

تنها 30 درصد از بودجه 1400 تخصیص یافته است/ اجرای طرح «شورایار» در 14 محله شهرکرد