مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-25سياسي

هشدار قائم مقام مدیر حوزه های علمیه نسبت به گسترش هوش مصنوعی


قائم مقام مدیر حوزه های علمیه گفت: ما باید بدانیم که دشمن برای رسیدن به بی عفتی، بی تقوایی و بی غیرتی فرزندان ما درحال تلاش است و نسخه جدید هوش مصنوعی که در سال های آینده به دست همه می رسد بسیار وحشتناک است و برخی در سطح بین المللی خواستار تعیین قوانینی برای محدود کردن آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی دوشنبه شب در محفل معارفی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به جایگاه خانواده در قرآن کریم اظهار کرد: شیطان برای از بین بردن خانواده چه از نظر فکری چه از نظر فیزیکی تلاش می کند و در نقطه مقابل علمای شیعه با محوریت اهل بیت(ع) برای تربیت فرزندان و رشد خانواده تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کرده که اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) که نقطه مرکزی اهل بیت(ع) هستند را برای جامعه ناشناخته نگه دارد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا(س) عنوان کرد: ایشان در میدان جهاد با تمام وجود قرار می گیرد، دشمن را مأیوس و مقابل ظالمان ایستادگی می کند.

وی با بیان اینکه رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت نیازمند آشنا شدن با اهل بیت(ع) است، مطرح کرد: بسیاری هنوز در تعجب هستند که با وجود این همه هجمه مختلف از جمله نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قائم مقام مدیر حوزه های علمیه نسبت به گسترش هوش مصنوعی

هشدار قائم مقام مدیر حوزه های علمیه نسبت به گسترش هوش مصنوعی