مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-25اجتماعي

چاه آب روستای دهنه طارم عاری از آلودگی است


مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چاه آب روستای دهنه طارم عاری از آلودگی است و مشکل پیش آمده به دلیل آب آلوده نیست.

- کبری اترک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نتایج آزمایش چاه آب روستای دهنه طارم، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته نمونه برداری های لازم از آب چاه روستا انجام شد که بر اساس نتایج به دست آمده، آب چاه عاری از آلودگی میکروبی بیماری زا بوده است.

وی افزود: بر اساس نتایج آزمایش، میزان کلر موجود در شبکه و مخزن نیز در حد سالم است و مشکل پیش آمده به علت آلودگی آب نیست.

این مسئول در توضیح آب آشامیدنی، ادامه داد: آب آشامیدنی آبی است که عوامل فیزیکی، شیمیایی، بیولوژی و رادیونوکلوییدی آن در حدی باشد که آشامیدن آن عارضه سویی در کوتاه مدت یا درازمدت در انسان ایجاد نکند و کیفیت آب نیز بر اساس استانداردهای شماره 1053 و استاندارد 1011 مورد سنجش قرار می گیرد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه نمی توان آب را رتبه بندی کرد، گفت: در هر منطقه آب ویژگی خاص خود را دارد و آبی که در استان زنجان مورد استفاده شهروندان است، در محدوده استانداردهای 1053 و 1011 قرار دارد.

گفتنی است، از روز 26 دی ماه 15 نفر از اهالی روستای دهنه طارم که اکثراً نیز کودکان زیر 10 سال بودند، با علائم اسهال، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه آب روستای دهنه طارم عاری از آلودگی است

چاه آب روستای دهنه طارم عاری از آلودگی است