مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-25اقتصادي

حضور استارت آپ های گردشگری سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری


سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از حضور استارت آپ های تخصصی گردشگری و صنایع دستی این استان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از حضور استارت آپ های تخصصی گردشگری و صنایع دستی این استان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

مریم سلمانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در نظر است از ظرفیت نمایشگاه گردشگری برای نمایش نحوه ارائه خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری و صنایع دستی استان سمنان استفاده شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: فعالان حوزه های سرمایه گذاری، دفاتر خدمات گردشگری و بوم گردی ها و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری در غرفه استان سمنان حضور دارند.

او از برگزاری ورکشاپ صنایع دستی، حضور دو شهر ملی صنایع دستی استان، شرکت گروه های آیینی، ارائه محتوای تصویری و دیجیتال سه زبانه، رونمایی از آثار فاخر صنایع دستی و فرش خودرنگ سنگسر در غرفه استان سمنان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استارت آپ های گردشگری سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

حضور استارت آپ های گردشگری سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری