مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-25سياسي

مسعود نوذری سال ها زیبایی های حرم رضوی را به تصویر کشید


معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خداوند این توفیق را به مسعود نوذری داد تا 30 سال از زیبایی های حرم مطهر رضوی عکس بگیرد و زیبایی های این بارگاه نورانی را برای ما به تصویر بکشد؛ - این توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در آیین تکریم از 30 سال خدمت مسعود نوذری، عکاس پیشکسوت آستان قدس رضوی که شامگاه گذشته، چهار بهمن ماه، در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مسعود نوذری هنرمندی شناخته شده برای همه ماست و این محفل برای هر یک از ما به عنوان یکی از اضلاع خدمات چهره ای است که طی 30 سال توانست در کنار حرم مطهر رضوی دنیای بزرگی از خدمت و یادگاری را از خود بر جای بگذارد.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه چنین مراسمی برای وی برگزار شد و به نوعی این کار عمل به همان فرمایش امام رضا(ع) است که می فرماید کسی که از مخلوقی تشکر کند، زمینه تشکر از خالق را فراهم کرده است اما کار نوذری اضلاع زیادی دارد.

کار او یکی از جلوه های فرمایش دیگر امام رضا(ع) است که فرمود مردم اگر زیبایی های سخن ما را بدانند، بی گمان از ما پی روی می کنند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در طول تاریخ افرادی چون علما، سخنرانان، شاعران و نقاشان آمده اند تا جلوه های زیبای زندگی امام رضا(ع) را به تصویر بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود نوذری سال ها زیبایی های حرم رضوی را به تصویر کشید

مسعود نوذری سال ها زیبایی های حرم رضوی را به تصویر کشید