مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-25اجتماعي

آقای وزیر در کلاس درس/ بازدید نوری از آموزش های حضوری دانش آموزان


وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به ملارد، از حضور دانش آموزان در کلاس درس این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند آموزش های حضوری دانش آموزان و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هدف افتتاح پروژه آموزشی و بازدید از مدارس خیّرساز شهرستان ملارد، حضور در جمع مسؤولان و معلمان منتخب این شهرستان و بازدید از روند آموزش حضوری دانش آموزان به این شهرستان رفت.

نوری به طور همزمان، 8 پروژه آموزشی خیّرساز را در مناطق خوشنام، یوسف آباد، روستای شش، سرآسیاب، امیرآباد، صفادشت، ارسطو و سه راه مارلیک، افتتاح کرد که این پروژه ها شامل 72 کلاس درس و یک زمین چمن است.

تاکنون 40 باب آموزشگاه در شهرستان ملارد با حمایت و همت خیرین نیک اندیش ساخته شده است و بیش از 9 هزار دانش آموز از این فضاها برای تحصیل بهره می برند.

* گفت وگوی معلمان و دانش آموزان با وزیر آموزش و پرورش  وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به ملارد، با حضور در دبیرستان متوسطه دوره اول زنده یاد بانو کبری زرگران، از حضور دانش آموزان در کلاس درس این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند آموزش های حضوری دانش آموزان و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس، قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر در کلاس درس/ بازدید نوری از آموزش های حضوری دانش آموزان

آقای وزیر در کلاس درس/ بازدید نوری از آموزش های حضوری دانش آموزان