مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25سياسي

نماینده بناب از توضیحات وزیر صنعت درباره کیفیت خودروها قانع شد


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از توضیحات ارائه شده از سوی وزیر صنعت در خصوص برنامه این وزارتخانه برای ارتقا کیفیت خودروها به طور مشروط قانع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سؤال ملی محمدباقری بنابی نماینده مردم بناب و جمعی دیگری از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کیفیت پایین و نامطلوب خودروهای داخل و برنامه این وزارتخانه برای رفع این مشکل در دستورکار قرار گرفت و بعد از توضیحات وزیر صنعت، نماینده سؤال کننده به طور مشروط از پاسخهای وزیر قانع شد.

ابتدا سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با قرائت گزارش سؤال اظهار داشت: با وجود پیگیریهای صورت گرفته هر چقدر از عمر خودروسازی در کشور ما می گذرد همچنان شاهد کیفیت پایین خودروهای تولیدی هستیم.

براساس قانون انتظار این بوده است که وزارت صنعت هر شش ماه یکبار گزارشی از وضعیت صنعت خودرو به مجلس ارائه دهد که این گزارشها نیز تاکنون ارائه نشده است.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به نماینده سؤال کننده با تأکید بر اینکه کیفیت پایین خودروها قابل انکار نیست، اظهار داشت: 70 درصد مربوط به حوزه قطعه سازی و 30 درصد ناشی از مرحله مونتاژ در کارخانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بناب از توضیحات وزیر صنعت درباره کیفیت خودروها قانع شد

نماینده بناب از توضیحات وزیر صنعت درباره کیفیت خودروها قانع شد