مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25سياسي

تشریح مأموریت های تازه بنیاد سینمایی فارابی


جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن با حضور رییس سازمان سینمایی عصر روز دوشنبه 4 بهمن ماه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این مراسم که با حضور مدیران و خانواده بنیاد سینمایی فارابی و مدیران سازمان سینمایی برگزار شد، محمد خزاعی با اشاره به رویکردهای اصلی سازمان سینمایی در دوران تازه، مأموریت های بنیاد سینمایی فارابی در این چارچوب را تشریح کرد.

در ابتدای این مراسم، سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با تبریک ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، گفت: شرایط کار کردن و فعالیت اجتماعی برای زنان نسبت به مردان دشوارتر است و این سختی برای زنانی که علاوه بر مسئولیت های خانوادگی، در مناصب مختلف شاغل هستند سختی مضاعف است، لذا وظیفه خود می دانیم به نمایندگی از خانواده بنیاد سینمایی فارابی از بانوان همکارمان که این با دشواری مشغول به خدمت هستند قدردانی کنیم و از زحماتشان تشکر نماییم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به اهتمام رییس سازمان سینمایی به بنیاد فارابی گفت: در مدت حضورم در بنیاد فارابی باید شهادت بدهم که آقای خزاعی نگاه ویژه ای به بنیاد سینمایی فارابی و مسائل مربوط به آن داشته اند و نگاه حمایت گرانه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح مأموریت های تازه بنیاد سینمایی فارابی

تشریح مأموریت های تازه بنیاد سینمایی فارابی