مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-25سياسي

سخنگوی دولت: سفر رییس جمهور به روسیه پر برکت بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (5 بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا، - سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدار هایی با فعالین اقتصادی و ایرانیان مقیم و مسلمانان روسیه داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (5 بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا، اظهار داشت: در امتداد سیاست متوازن سازی با کشور های جهان پس از سفر های رییس جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان، به دعوت رییس جمهور روسیه رییس جمهور سفری به این کشور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در روسیه و کشته شدن بیش از 700 نفر در روز در این کشور پروتکل ها به طوری بود که سفر به این کشور سخت بود، اما با توجه به توسعه روابط بین دو کشور و تاکید روسای جمهور هر دو کشور این سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدار هایی با فعالین اقتصادی و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: سفر رییس جمهور به روسیه پر برکت بود

سخنگوی دولت: سفر رییس جمهور به روسیه پر برکت بود