مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-25سياسي

نباید زنان سرپرست خانوار بلاتکلیف رها شوند


دغدغه درست زنان سرپرستی خانوار است، حدود 13 دستگاه خود را در زمینه زنان سرپرست خانوار متولی می دانند و هر کدام از آنها وظایفی را عهده دار شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن) مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: در قانون برنامه ششم توسعه و ماده 79 آن حمایت از زنان سرپرست خانوار مطرح شده و جامعه زنان از مجلس انتظار داشتند تا این قانون تهیه و اجرا شود.

وی افزود: تهیه و اجرای کامل طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار براساس قوانین و مصوبات شورای اجتماعی باید تا پایان اجرای قانون برنامه ششم توسعه تهیه می شد.

نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم، دغدغه درست زنان سرپرستی خانوار است، حدود 13 دستگاه خود را در زمینه زنان سرپرست خانوار متولی می دانند و هر کدام از آنها وظایفی را عهده دار شده اند، اما تنها قشری که رها شده زنان سرپرست خانوار است.

عزیزی گفت: موانع متعددی سد راه این جامعه مهم و اثرگذار شده است و به واسطه اهمیت جایگاه آنها این موضوع مجدداً در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید زنان سرپرست خانوار بلاتکلیف رها شوند

نباید زنان سرپرست خانوار بلاتکلیف رها شوند