مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-25سياسي

سخنگوی دولت: 90 درصد مناطق سیل زده از شرایط اضطراری خارج شدند


سخنگوی دولت با اشاره به اقدامات دولت برای کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت: بیش از 90 درصد مناطق آسیب دیده از اضطرار خارج شدند و حمایت های لازم از کشاورزان و مردم صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (5 بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا، اظهار داشت: در امتداد سیاست متوازن سازی با کشورهای جهان پس از سفرهای رییس جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان، به دعوت رییس جمهور روسیه رییس جمهور سفری به این کشور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در روسیه و کشته شدن بیش از 700 نفر در روز در این کشور پروتکل ها به طوری بود که سفر به این کشور سخت بود اما با توجه به توسعه روابط بین دو کشور و تاکید روسای جمهور هر دو کشور این سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدارهایی با فعالین اقتصادی و ایرانیان مقیم و مسلمانان روسیه داشتند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در سفر به روسیه در همه زمینه ها از جمله منطقه ای و بین المللی، نظامی، علمی، نفت و اقتصادی و پولی و بانکی در این سفر با کشور روسیه منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: 90 درصد مناطق سیل زده از شرایط اضطراری خارج شدند

سخنگوی دولت: 90 درصد مناطق سیل زده از شرایط اضطراری خارج شدند