مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-25اقتصادي

پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی برای راه آهن خراسان جنوبی توسط بانک ملی


بانک ملی ایران با پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی در پروژه راه آهن استان موافقت کرد.

- جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در ادامه پیگیری های هفتگی مبنی بر تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی، با مدیرعامل بانک ملی ایران دیدار و گفت وگو صورت گرفت.

وی به هدف از این دیدار اشاره داشت و یادآور شد: رایزنی با بانک ملی ایران در راستای پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی به منظور تسریع در روند تکمیل کنسرسیوم بانکی برای پروژه راه آهن بیرجند -قاین -یونسی مهم ترین هدف این دیدار بوده است.

استاندار خراسان جنوبی از اعلام آمادگی بانک ملی در راستای موافقت برای پذیرش عاملیت گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، مقرر شد؛ بانک ملی ایران، موضوع تکمیل مبلغ عاملیت گروه بانکی را در شورای هماهنگی بانک ها پیگیری و در این زمینه مساعدت کند.

قناعت با اشاره به اینکه تهاتر بدهی بانکی پیمانکاران باندهای دوم استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود، افزود: در این راستا مقرر شد، بانک ملی ایران در این زمینه حداکثر همکاری و مساعدت را انجام دهد .

گفتنی است این دیدار با حضور اسحاقی، نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و داعی مدیرکل راه و شهرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی برای راه آهن خراسان جنوبی توسط بانک ملی

پذیرش عاملیت تسهیلات صندوق توسعه ملی برای راه آهن خراسان جنوبی توسط بانک ملی