مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-25سياسي

درخواست فراکسیون زنان از رییسی درباره الزام دستگاه ها به تعیین مشاور امور زنان


فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار الزام دستگاه ها برای تعیین مشاور امور زنان و خانواده شد.

- این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیت و تبریک ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه (س) احتراماً، مستحضرید پس از انقلاب اسلامی در مسیر پرداختن به موضوع مهم زنان و خانواده در عرصه خط مشی گذاری و اجرای خط مشی ها، نهادسازی های مختلفی با پشتیبانی رهبران انقلاب اسلامی و همت مسؤولان اجرایی و دغدغه مندان عرصه زنان و خانواده صورت گرفته است.

این نهادها در طی چهل و اندی سال پس از انقلاب اسلامی علیرغم اینکه با چالش های متعددی مواجه بودند، توانستند به عنوان متولیان اصلی پیگیری مسائل زنان و خانواده در کشور، در این عرصه اثرگذار باشند و اتفاقات مثبتی را هم در تقنین و سیاست گذاری و هم در اجرا رقم زنند؛ اگرچه می توان انتقاداتی را نسبت به همه آن چه در طی این سال ها اتفاق افتاده مطرح کرد که بخشی از این انتقادات نیز به جایگاه ساختارهای موجود باز می گردد.

علی ای حال آن چه مسلم است آن است که یکی از راه های رفع کاستی ها و نواقص در نهادها و ساختارهای موجود در عرصه زنان و خانواده، تقویت این ساختارهاست؛ چه آن که تجربه نشان داده قدرت هر ساختار در سلسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فراکسیون زنان از رییسی درباره الزام دستگاه ها به تعیین مشاور امور زنان

درخواست فراکسیون زنان از رییسی درباره الزام دستگاه ها به تعیین مشاور امور زنان