مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-25اقتصادي

اردوی جهادی گروه پزشکان متخصص در غیزانیه اهواز برگزار شد


گروه پزشکان متخصص با حضور در بخش غیزانیه اهواز به صورت رایگان به روستاییان این منطقه خدماتی را ارائه دادند.

- ، رسول ساکی صبح امروز در جریان حضور این پزشکان بیان کرد: این اردوی جهادی پزشکان با همکاری بخشداری غیزانیه، مرکز بهداشت شرق، بسیج، شرکت فولاد خوزستان، شرکت نفت و گاز مارون، گروه جهادی شهید فرجوانی، جامعه بسیج پزشکان و نیروی انتظامی در مرکز بهداشت روستای غیزانیه بزرگ اجرا شد.

بخشدار غیزانیه اهواز ضمن تشکر از همکاری پزشکان متخصص، شرکت های فولاد خوزستان و نفت و گاز مارون و دیگر ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح افزود: در این طرح به حدود یک هزار نفر از اهالی خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه شد.

وی در ادامه از پزشکان متخصص و مدیرعامل و مدیران شرکت نفت گاز مارون و شرکت فولاد خوزستان به ویژه بسیج شرکت و نیروی انتظامی تشکر کرد.

بخشدار غیزانیه اهواز با بیان اینکه چند دستگاه مینی بوس برای جابه جایی روستاییان در این طرح به کار گرفته شد، گفت: با توجه به استقبال روستاییان از این طرح، در آینده مجدد برنامه مشابه ای در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مدیر کل امور روستایی و شوراها استان خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) و جمعی از مسؤولان از اجرای این طرح بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی گروه پزشکان متخصص در غیزانیه اهواز برگزار شد

اردوی جهادی گروه پزشکان متخصص در غیزانیه اهواز برگزار شد