مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-25پزشكي

آخرین وضعیت سلامت 27 محموله گندم وارداتی و ارایه مجوز مصرف به آنها


مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، آخرین وضعیت سلامت 27 محموله گندم وارداتی و ارایه مجوز مصرف به آنها را تشریح کرد.

- مدیرکل امور فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، آخرین وضعیت سلامت 27 محموله گندم وارداتی و ارایه مجوز مصرف به آنها را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرامرز خداییان چگنی با بیان این مطلب، اظهار داشت: تمامی گندم های وارداتی پس از نمونه برداری و انجام آزمایش در آزمایشگاه های مورد تایید و اطمینان از انطباق آن با ضوابط و معیارهای مربوطه، مجوز مصرف دریافت می کنند.

وی گفت: از 27 محموله گندم وارداتی به کشور 5 محموله آن طبق مقررات بهداشتی نیاز به نمونه برداری و آزمون مجدد داشته اند و نمونه های مربوط به این محموله ها در سه آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت از جمله آزمایشگاه مرجع سازمان غذا ودارو تحت بررسی و آنالیز است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: اگرچه نتایج تعدادی از این آزمایش ها، منطبق بوده اما هنوز نتایج نهایی آن اعلام نشده؛ بنابراین مجوز مصرف این محموله ها هنوز صادر نشده و اعلام این مجوز، منوط به اخذ نتایج تمامی آزمایش ها و اطمینان از انطباق آنها با ضوابط و معیارهای مربوطه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سلامت 27 محموله گندم وارداتی و ارایه مجوز مصرف به آنها

آخرین وضعیت سلامت 27 محموله گندم وارداتی و ارایه مجوز مصرف به آنها